Saturday, May 12, 2012

Kucing cing cing..Neko cafe

Assalamualaikum and hi,

Nak habak mai kat sini susah betol nak jumpa kucing. Kalau kat Mesia tu bersepah je kan merata-rata. Kalau jumpa pon asyik kene reject je(tak jinak). So untuk memenuhi keinginan nak membelai kucing yang membuak-buak ni terpaksa la pergi neko(kucing) cafe.

Nak masuk kena bayar la tapi. On weekdays 500yen for 30 minutes course,900yen for 60 minutes course and on weekends plus 100yen for every course. Mahal jugak la. Ada drink bar kat dalam tu tapi tak sempat nak minum2 sangat pon.

Geram betol dengan meow2 kat sane. Layan je la gambar2 kat bawah ni.





































Asyik teringat meow2 kat rumah,nak peluk cium..eh. Nak tido sama2 wuuuwuu..tak sabar nak balik rumah!! Ok sile bertenang dan bersabar. Ada 3 bulan lagi insyaAllah.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget